Heemkundekring

Heemkundekring Carel de Roy. Oudheidkundig museum

OVERVIEW

The site heemkundecarelderoy.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have inspected twenty pages within the web page heemkundecarelderoy.nl and found twenty-seven websites referring to heemkundecarelderoy.nl.

HEEMKUNDECARELDEROY.NL TRAFFIC

The site heemkundecarelderoy.nl is seeing variant amounts of traffic all round the year.
Traffic for heemkundecarelderoy.nl

Traffic ranking (by month) for heemkundecarelderoy.nl

Traffic ranking by day of the week for heemkundecarelderoy.nl

Weblog Brabant-Collectie

Het tijdschrift van Heemkundekring De Heerlijkheid Oirschot. Verschijnt drie keer per jaar. Het eerste nummer verscheen in 1994. De inhoud bestaat uit artikelen en wetenswaardigheden over Oirschot.

Stichting Brabants Dialectenfestival Lieshout - Home

We heten u van harte welkom op de site van de Stichting Brabants Dialectenfestival Lieshout. Vruuger waar alles bitter? Is gepland op zondag 10 juni 2018 en vindt plaats in de open lucht in het centrum van Lieshout. Verspreid over een tiental podia zullen dertig artiesten in het Brabants dialect hun repertoire voor u ten gehore brengen.

Home Doeboerderij De Vergulde Hand

Vlakbij de grens met België, in het prachtige Brabantse land vindt u Doeboerderij De Vergulde Hand. Piet en Ans van Bavel. Bij ons heerlijk rustig overnachten. Kom lekker overnachten op één van ruime staanplaatsen met tent, caravan of camper en geniet van de rust. Kies voor onze gezelligheid en geborgenheid. Dans alsof er niemand kijkt. Zing alsof niemand je kan horen.

WHAT DOES HEEMKUNDECARELDEROY.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkundecarelderoy.nl Mobile Screenshot of heemkundecarelderoy.nl Tablet Screenshot of heemkundecarelderoy.nl

HEEMKUNDECARELDEROY.NL SERVER

We caught that a lone root page on heemkundecarelderoy.nl took one thousand one hundred and forty-three milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
195.8.208.40

SERVER OS

We discovered that heemkundecarelderoy.nl is operating the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

Heemkundekring

Heemkundekring Carel de Roy. Oudheidkundig museum

PARSED CONTENT

The site states the following, "Een digitale wandeltocht over het schijnvliegveld De Kiek en Regte Heide." We observed that the web page stated " Verslag van het Heemfeest in Koerier nr 76." It also stated " Nieuwjaarsreceptie zondag 7 januari 2018. Speurtocht en spelletjes voor groot en klein. Archeologische middag met wandeling bij Kwaalburg in Alphen. Welkom bij heemkundekring Carel de Roy Alphen en Riel. De Heemkundekring is actief in Alphen en Riel." The header had Heemkundekring Carel de Roy as the highest ranking keyword. This keyword was followed by Alphen, oudheidkundig, and museum which isn't as urgent as Heemkundekring Carel de Roy. The other words the site uses is Carel de Roy. tentoonstelling is also included and will not be seen by web engines.

SEEK MORE WEB PAGES

Heemkunde Hattem - welkom op onze website - Heemkunde Hattem

Heemkunde Hattem - welkom op onze website - Heemkunde Hattem. Eerste en derde woensdag van de maand. Op deze site staat een selectie. Wilt u meer inzien of zoekt u een bepaalde foto kom dan langs bij het Heemkunde centrum.

Heemkundevereniging Hoensbroek - Home

Voormalig gemeentehuis Hoensbroek aan de Nieuwstraat. Terugblikken op de geschiedenis van Hoensbroek is in verenigingsverband mogelijk in de Heemkundevereniging Hoensbroek. Door dit in verenigingsverband te doen zijn er veel meer mogelijkheden om zaken te achterhalen die voor bepaalde mensen, families of groeperingen historisch belangrijk kunnen zijn. Maar dat kan ook in de vorm van publikaties in ons verenigingsblad of in andere vorm.

Heemkundige kring De Vyer Heertganghen Goirle

Leden krijgen die thuis bezorgd. Kijk rustig rond en maak kennis met ons verleden. Brabantse Koerier, nr 76.

Heemkundekring H.N. Ouwerling, Kenniscentrum voor de Deurnese historie

Welkom op de site van Heemkundekring H. Loop gerust eens binnen bij ons Heemhuis, Stationsstraat 73, 5751 HC Deurne. Het bestuur en onze zeer actieve werkgroepen. Vergaderen er, er zijn jaarlijks enkele wisseltentoonstellingen, er is een bibliotheek en archief, een tentoonst.

Heemkundekring De Vonder Asten-Someren

Kleine excursie naar Kamp Vught. F Leenen Someren Beheer bv.